am fost.in web.avem stampila si de B52.ne-am bucurat de vestea pe care ne-a dat-o paznicul de la intrare.aproape am adormit.ne-am intors acasa sa reluam ce incepusem.suntem cu un om in plus.adica 4 bucati. unde doarme?
cine?
ea? cu noi 2 in pat? nununu
si baiatu?baiatu aici sau la baie
hahhahahahahha
nu mai dormim cu totii
cu toti unde????
pe jos
e cozy
tu prima
bine bine
Maria doarme pe jos martia doarme poe mjos. ahaha.
ai scris gresit
am vazyt
ahahhahaha
bine ca ai fost tu smechera si ai completat titlul
winter just wasn't my season.
nu nu nu nu
cascaval pane e tot al meu
hai mai
sa hranim oamenii
nimic
nuunnuuunnuunnunuun
nuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu
nu mai mintii oamenii
nu s-a stricat placinta de mere
da-l sa manance
pai.. ma tu dai tot
fii mai rezervata
dau tot
si cadourile
dar nu prea am ce
,,,,,
a cui?
aaaaaa
mea
o dam si pe ea
ca e e nune
bine
scuze
hai sa mai fumam o tigare
hai
da asta ce e?
simt nevoia
ma simt singura cand nu e la mine
si nu vine la tine
ia mana
aaaa
ce grea de cap esti
ahahhah
it's so beautiful when the boy smiiles
o sa publicam asta
veci ce afirmatii faci
just breathe
aaaaaaaa
e doar melodia
scuze
sunt paranoica
da....doar melodia...
it's no longer inside me
nanannananan
nu stiu versurile
deci nu ne luam un caine?
nu andra
nu nu nu nu
nu vreau sa fiu rea
dar il chinuim
trebuie curte pt un caine
iti aduci broscuta
oh look what you've done
of melodiile astea
you made a fool of everyone
gata
te bat
bate-ma
poate slabesc
:P
e na
poate ma ingras eu :)
nununu
e na
ar trebui sa ma mananc

n-am vrut sa scriu asta
andra bad bad bad
andra macar nu se mananca
chiar daca o mananca
pe maria
da da eu..vroiam sa completez..dar ce crezi ca pe mine nu ma mananca..
dar era vorba despre mine
ura
aoleo
cine te mananca?
xxxx
aici andra a sters
jos cenzura
aici andra la butoane. maria s-an dus sa manance...sa se manance...ea stie. si am sa va povestesc despre ... despre cele 2 gargarite ale mele din piept. in piept am 2 gargariter. mici
aoleo
a venit maria
maria... preia legatura
hahhahahah da
hahahahahahahahahhahahahahahahahahahahaha
uhu
XXXXXXXXXXXXXXX
:))
hai la nani